zaterdag 22 november 2014

Project Positief Tag ♥


heeee,

Vandaag heb ik de Project Positief Tag voor jullie! Ik ben genomineerd door Julia :)

Lees snel verder!







Project Positief Tag



Wat is je favoriete quote en waarom?

Uhh... lastig! Ik heb namelijk heel veel quotes die ik mooi vind. "Never lose hope" is er bijvoorbeeld 1. Zonder hoop en geloven dat iets echt kan kom je nergens.



Welke droom zou je in je leven willen realiseren?

Ik heb veel dromen... en het zou geweldig zijn als ze allemaal echt zouden gebeuren! Maar als ik er 1 moet kiezen is dat toch met vriendinnen op vakantie (het liefst ver weg) (:

Wat betekent geluk voor jou?

Geluk... vriendinnen, familie en lachen! Dat vooral :)


Wie kan jou ontzettend opvrolijken?

Bijna iedereen kan mij vrolijk maken :). Ik lach nogal snel om de domste dingen dus dat is niet heel moeilijk. Maar dat zijn toch vooral m'n vriendinnen die dat doen.

Voor wat mogen we je 's nachts wakker maken?

Voor heel veel dingen eigenlijk, als het maar niet van die onnodige dingen zijn. Je mag me wakker maken om op vakantie te gaan, te shoppen (het liefst gratis), eten en nog meer.


Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?

Volgens mij om een vriendin die iets doms zei hahaha


Op welke prestatie ben je ontzettend trots?

Geen idee eigenlijk... oepss 

Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?

Never lose hope!


Dat was de Project Positief Tag! 

liefss xx





6 opmerkingen: