woensdag 24 juni 2015

Blog Inspiratie | tips ♥ (+ Mededeling / sorry!)


sorry sorry sorry sorry!

Ik heb echt al heeeel lang niks meer geplaatst en ik wil even uitleggen hoe dat komt.
Ik had na mijn laatste artikel geen inspiratie meer (vandaar ook dit artikel - lees verder) en daarna had ik het superdruk met school. Ik ben toen gestopt met bloggen omdat ik dacht dat het niet veel zin meer zou hebben om verder te gaan aangezien ik toch niks wist en al een hele tijd niks meer van me had laten horen. Toch heb ik besloten weer te gaan bloggen omdat ik het toch wel echt super leuk vind :)
_________________________________________________________________________________

Heb je een blog en weet je niet waar je over moet schrijven? Hier heb ik tips voor jullie zodat je altijd wat te schrijven hebt :)



lees snel verder!





Zelf weet ik ook niet altijd wat om te bloggen en dat kan best frustrerend zijn.
Hierbij wil ik jullie een aantal tips meegeven zodat je niet zo snel inspiratieloos bent!



Tips voor blog inspiratie:

• Geef tips! Dat kan zijn over dingen waar je zelf tegen aan loopt, maar ook dingen die je van anderen hoort. Als je tips geeft over iets wat je zelf ook lastig vind, is het natuurlijk wel een stuk moeilijker om tips te geven.

• DIY! Geef in stappen aan hoe je iets zelf thuis kan maken! De diy's kun je gewoon van internet halen of zelf bedenken, altijd leuk :)

• Voor inspiratie kun je natuurlijk ook op blogs van andere (bekende) bloggers kijken. Je moet niet letterlijk hun artikel overnemen natuurlijk, maar je kunt wel soortgelijke dingen bloggen

• Op internet staan ook een heel aantal leuke tags die je kan overnemen en invullen! Het is toch een artikel en dan komen mensen ook iets meer over je te weten. Ik vind het zelf altijd leuk om te lezen :)

• De top 5 leukste... 
Je kunt bijvoorbeeld een top 5 maken van boeken of artiesten die jij leuk vind, die anderen misschien nog helemaal niet kennen. 
Dat is leuk voor anderen zodat ze misschien wel nieuwe boeken of artiesten ontdekken die ze superleuk vinden!



Dit waren een aantal tips voor als je niks weet om te bloggen, ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

liefs xx



2 opmerkingen: