maandag 17 november 2014

5 Favoriete Apps ♥


heeeee,


Vandaag heb ik mijn 5 favoriete apps voor jullie :)
Niet op volgorde van leuk naar minder leuk, want daar kan ik niet tussen kiezen








Mijn 5 Favoriete Apps:

• We Heart It! Je hebt allemaal foto's die je kunt 'harten' en toevoegen aan je collecties (die je ook zelf maakt). Je kunt je profiel afschermen als je wil en mensen volgen. Mensen kunnen jou ook volgen en foto's van jou re-harten. Zelf kun je ook foto's plaatsen :)
Het klinkt misschien niet heel leuk, maar het is heel verslavend!
• What'sApp, dat kent iedereen wel. Gewoon chatten met je vrienden en vriendinnen, altijd leuk! (:
• Snapchat, gewoon rare, gekke of leuke foto's sturen naar mensen. Je kunt de foto maximaal 10 seconden laten zien en dan kan niemand je foto nog een keer bekijken. Je kunt wel screenshots maken :o
• Instagram, selfies posten, foto's liken...
• Spotify, Je kunt gewoon gratis nummers downloaden, afspeel lijsten aanmaken en zo vaak luisteren als je wil. 1 Nadeel: reclames.


Dat waren mijn 5 favoriete apps :)


liefss xx








6 opmerkingen: