vrijdag 24 oktober 2014

Bucket List


heeee!

Vandaag heb ik mijn Bucket List voor jullie :). Things To Do Before You Die.




Hier komt mijn Bucket List:

• Ik wil echt heel graag op vakantie naar landen waar ik nog niet geweest ben :) (Ibiza!)
• Ik wil echt een keer een panda in het echt zien! Ik heb ze alleen nog maar op foto's gezien en ze zijn zooo schattig.
• Avril Lavigne ontmoeten & naar een concert van haar #LittleBlackStar
• Het lijkt me echt supergaaf om met een vriend(inn)engroep te gaan paintballen.
• Ik wil een tattoo laten zetten. Niet een hele grote, maar bijvoorbeeld een quote op m'n arm.
• Ik wil graag een keer een boek schrijven, ik begin steeds te schrijven maar ik maak het nooit af.
• Het lijkt me echt gaaf om een eigen tijdschrift / magazine te hebben die dan in de winkels ligt :).

Dat is mijn Bucket List :)
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

liefs xx 



7 opmerkingen: